Tuesday, October 1, 2024

Pemenang Top Komentator September 2024

Assalamualaikum...


Goodbye September Welcome Oktober!!!!..please be nice to us sepanjang bulan Oktober ni..tapi hari ni SA nak umumkan pemenang top Komentator September ye....as usual la..

Lambat skit up entry hari ni sebab busy meeting...ni baru ok...



Tak nak lengah masa lagi...SA sedikit busy hari ni...

Sebelum tu SA nak maklumkan macam biasa, SA memang akan memilih pemenang yang berlainan setiap bulan..SA akan pilih pemenang lain setiap bulan supaya SA berlaku adil dan konsep yang SA jalankan selama ni adalah semua merasa dan no repeated winner.

Pemenang untuk bulan September tak lain dan tak bukan dari tangga kelima...Tahniah buat Sheila Arshad atau Ammi..terima kasih sebab sudi komen banyak2 kat semua entry SA..thanks for your effort..kepada yang tak menang..jangan patah semangat..Contest ini diteruskan lagi untuk mencari pemenang Okt pula..so korang dh boleh terus komen sampai lebam..bukan tertakluk kepada entry baru 2024 sahaja malah entry lama2 pun boleh komen..

Selamat mencuba..

Kepada pemenang sila emailkan detail anda kepada Suriaamanda@yahoo.com
Tajuk email : Pemenang Top Komentator September 2024..

Eh....

Untuk Ammi, kita jumpa aje la dalam bas ke kat Pasar Seni ke, kat area rumah ke, SA hantar sendiri hadiah...jom calling2 or whatsaap aje...

Dengan pengumuman tersebut SA buka kembali contest Top Komentator ini dan mencari pemenang baru untuk Oktober 2024

Special thanks to blogger berikut yang tak pernah jemu meninggalkan jejak di blog SA...

Korang boleh lawati blog diorang..they are really awesome...kalau belum follow sila follow ye...macam- macam cerita best ada...lets support each other...kita jadikan komuniti blogging ni satu komuniti yang meriah di alam maya...next mana tau boleh buat small gathering kan?dari alam maya ke alam reality...who knows...ye tak?


5 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah